Verejné obstarávanie

OAO ID: 5089 Zodpovedané: 22. 04. 2024

Plné znění otázky

Vyhlasovali sme nadlimitné VO na rekonštrukciu verejného osvetlenia, v ktorom sa vyhodnocujú ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe stanoveného kritéria. Do lehoty na predkladanie ponúk nám boli doručené 4 ponuky, ktoré verejný obstarávateľ vyhodnotil na základe kritéria (cena) a zostavil poradie. Keď začal vyhodnocovať prvého uchádzača v poradí zistil, že uchádzač nepredložil všetky požadované dokumenty, ktoré verejný obstarávateľ požadoval. Verejný obstarávateľ požadoval do ponuky predložiť výkaz výmer, zmluvu o dielo, čestné vyhlásenia, ale taktiež katalógové listy výrobkov, ich certifikáty a svetelnotechnické výpočty (tieto dokumenty mali slúžiť na zistenie, či ponúkané tovary spĺňajú požadované parametre). Uchádzač vo svojej ponuke predložil výkaz výmer, zmluvu o dielo aj všetky čestné vyhlásenia a plus ďalšie čestné vyhlásenie, v rámci ktorého prehlásil, že požadované doklady ktorými boli katalógové listy, certifikáty a svetelnotechnické výpočty doloží na požiadanie verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ teda vyzval uchádzača na vysvetlenie a doplnenie požadovaných dokumentov. Chceme sa spýtať, či ak uchádzač predloží požadované dokumenty do lehoty na predkladanie ponúk a budú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, či ich môžeme akceptovať a pristúpiť k vyhodnocovaniu podmienok účasti, alebo máme uchádzača vylúčiť pretože predložením týchto dokumentov dôjde k zmene ponuky?

Odpověď

Související dokumenty

Súvisiace články

Základná finančná kontrola pri disponovaní s majetkom
Kapitálové výdavky pri verejnom obstarávaní v obci
Ako súvisí novela zákona o eurofondoch s „malou“ novelou zákona o verejnom obstarávaní
Národný potravinový katalóg
K novele zákona o finančnej kontrole a vnútornom audite
Postavenie poslancov obecného zastupiteľstva v mzdovej učtárni
Vybrané príklady účtovania cenných papierov a podielov obce/VÚC
Príspevok na prevádzku kancelárie spoločného stavebného úradu platené pozadu (napr. za rok 2017, vyfakturované v roku 2018)
Úprava zápisnice obecného zastupiteľstva
Účtovanie dobrovoľnej zbierky pre občana
Zmena VZN priamo na zasadnutí
Daň za užívanie verejného priestranstva pri ambulantnom predaji
Zverejňovanie v praxi organizácií samosprávy
Novela zákona o finančnej kontrole – zmena pri výkone základnej finančnej kontroly
Zrážky zo mzdy pri nútenom výkone rozhodnutia
Informačná povinnosť zamestnávateľov voči zamestnancom podľa nariadenia GDPR
Účtovanie transferov rozpočtových a príspevkových organizácií a obcí v praxi
Obstaranie stravných lístkov a cenín v obci
Voľba hlavnej kontrolórky
Vyhlásenie náhradníka poslanca pri vzdaní sa mandátu

Súvisiace otázky a odpovede

Blízka osoba
Verejné obstarávanie v prípade odstránenia havarijného stavu
Použitie rezervného fondu
Verejné obstarávanie
Vodovod a kanalizácia - refakturacia
Oznámenia funkcií, zamestnaní, činnosti a majetkových pomerov verejných funkcionárov - bývalí poslanci
Preddavky.
Zmluva o užívaní priestorov
Penalizácia a sankcie za nedokončené dielo
Výroba dreveného vyrezávaného kríža
Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa školy
Účtovanie dávky v hmotnej núdzi, resp. osobitný príjemca
Účtovanie vývozu komunálneho odpadu
Poslanec obecného zastupiteľstva a jeho funkcie
Archeologický výskum
Zaraďovanie závlahového systému
Prenájom alebo služba
Interreg SK - CZ účtovanie
Čerpanie rezervného fondu na bežné výdavky