V II. časti príspevku pokračujeme prílohami č. 1 až č. 10 k Smernici o verejnom obstarávaní.
Zoznam príloh:
|
Príloha č. 1 |
Určenie zodpovedných zamestnancov |
|
Príloha č. 2 |
Podpisové vzory – oprávnení zamestnanci školy |
|
Príloha č. 3 |
Pečiatky používané pri verejnom obstarávaní na účtovných dokladoch |
|
Príloha č. 4 |
Žiadosť o zaradenie požiadaviek na zadávanie zákaziek do plánu |
|
Príloha č. 5 |
Záznam z prieskumu trhu a vyhodnotenie zákaziek |
|
Príloha č. 6 |
Výzva na predkladanie ponúk |
|
Príloha č. 7 |
Súhrnná správa o zákazkách s cenami vyššími ako 5 000 € bez DPH |
|
Príloha č. 8 |
Test bežnej dostupnosti |
|
Príloha č. 9 |
Určenie predpokladanej hodnoty zákazky a postupu verejného obstarávania |
|
Príloha č. 10 |
Zápisnica z vyhodnotenia cenových ponúk predložených na základe výzvy |
Príloha č. 1:
Určenie zodpovedných zamestnancov
|
Oprávnení zamestnanci |
Úlohy/zodpovednosť zamestnanca |
|---|---|
|
Riaditeľ školy |
vykonáva základnú finančnú kontrolu na úrovni riaditeľa školy, schvaľuje objednávky, zmluvy ... |
|
Tajomník školy |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, vystavuje objednávky ... |
|
Ekonóm školy |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, eviduje a zverejňuje objednávky, vykonáva prieskum trhu v spolupráci s tajomníkom, .... |
|
Vedúci školskej jedálne |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, vystavuje objednávky, ... |
|
Dodávateľ verejného obstarávania |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, pripravuje zmluvy, |