Výpredaj skončil, čo s nepredaným tovarom?

Vydáno: 6 minút čítania

Pravidelne sa po skončení jednej sezóny konajú veľké výpredaje rôznej techniky, ale aj ošatenia sprevádzané výrazným znížením cien. Termín ukončenia „festivalu zliav“ sa posúva, často až na začiatok novej sezóny. Ceny „padajú“ a mnoho tovaru napriek tomu zostáva v predajniach na regáloch. Čo sa stane s týmto nepredaným tovarom?

Približne dvakrát do roka (niekedy aj častejšie) sme svedkami masívnych výpredajov a veľkých zliav na tovary, pre ktoré sezóna práve skončila, a na svoj "štart" už čakajú novinky pre novú sezónu. Sezónne výpredaje sa týkajú rôzneho ošatenia, ale aj techniky a úžitkového tovaru - hlavne záhradnej techniky, pre voľnočasové aktivity, šport. Predlžovanie termínov ukončenia sezónnych výpredajov môže byť marketingovým ťahom, ale aj pokračujúcou snahou predať tovar, ktorý by sa už nemal v budúcej sezóne predávať.
Zľavové akcie vyvolávajú veľa otázok, často i oprávnených - kde je hranica ceny, pod ktorú už